środa, 18 lipca 2012

1. Skromny wstęp .

 Hey, Cześć, Witajcie . Ten  blog poświęcony będzie  głównie modzie :)


Mały wstęp

Poprowadzimy go my dwie dorastające nastolatki ; Carolina i Sandra (C & S) .
Na początek może coś o nas  :

CAROLINA -Hejka nazywam się Carolina i mam 13 lat. Interesuję się muzyką, fotografią i od niedawna   modą .Sklepy które najczęściej odwiedzam to :
 H&M, New Yorker, RESERVED, C&A, MOHITO, butik, pretty girl, divers, house, Reporter  itp.
Kocham również zwierzęta mam ich trochę w domu :) 
To chyba o mnie wszystko więcej dowiecie się w postach  

SANDRA - Cześć mam na imię Sandra i tak jak Carolina mam 13 lat . Moje ulubione sklepy to; RESERVED , C&A , H&M , New Yorker , house, Reporter itp. 
Moje zainteresowania ; Malarstwo , muzyka itp. 
To chyba już o mnie wszystko więcej dowiecie się w notkach

Początki


Ostatnio coraz więcej jest osób które zakładają blogi o modzie, a nam się to spodobało i postanowiłyśmy też taki blog stworzyć , Ja ( czyli Carolina ) miałam już kiedyś bloga ale ostatnio go zaniedbałam i przestałam go prowadzić :( Myślę o założeniu nowego ale to tylko myśli teraz muszę się skupić na tym :)

Będziemy wrzucać tu różne porady o modzie i różnych innych rzeczach .


Do zobaczenia w postach :-)

4 komentarze:

  1. Cześć.
    Po waszym wstępnym poście jestem pozytywnie nastawiona do tego że bloga i mam nadzieje że poprowadzicie go najlepiej jak umiecie.
    Postaram się go odwiedzać jak najczęściej.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia
    Kasia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się zapowiada :)
    Śliczny nagłówek macie! :D
    Życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga, na pewno będę częstym gościem tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy , Carolina się prawie godzinę męczyła żeby po przycinać zdj :) , Dziękujemy i zapraszamy

      Usuń